Monday, March 19, 2007

Νεα αρχη


Καινουρια πραματα αυτα. Μου δωσε την ιδεα ο αδερφος μου Adaeus αθελα του. Εψαχνα references στο Google για το zoumeros και ξαφνου να μαι στο blog του Αντρικου. Τωρα τι
να πω και εγω, μοντερνα πραματα αυτα να εχεις το προσωπικο σου blog και να βγαζεις
διαδικτυακα τις σκεψεις σου. Πιστευω στη επικοινωνια μεσω internet αν και απο την ολη
μου τη 'προιστορια' στο irc κρατησα καλους φιλους για τις εκτος internet επαφες. (Ταβερνουλα καφεδακι, σταβλισιες στα Καλυβια κλπ).

4 comments:

adaeus said...

Αντε και καλή αρχή bro μου. Να είναι, όσο γίνεται, ευτυχισμένες σκέψεις, ιδέες και αναμνήσεις γεμάτο τούτο δω το μπλογκ.

Unknown said...

Kalorizikos theio....Ante kai tou xronou diplos...oxi tripsifios...diplos... ;)

george said...

Ευχαριστω για τα σχολια σας:) περαστε για το φοντανακι και το λικερακι

Unknown said...

New kids on the blog....etsi etsi